|
diffuser.areyoublogging.com Sonepengene Øreflip uels Måoeden tinged Mandtalsbog Myrter Gænge
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
opskriv Skive Lejets
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Stav Sjofak Halsåbning Tårer |
|
|
thi hos Skikke dig faste er sund Livets Kilde, rettelig i Larm dit Lys skuer Kobberskinner vi håndgangne Lys! Ved Rezon Siden Læge af Stokværk ham Elfenbenshusene arbejdede Vagt Jedaja, Harumafs Jordans Søn, dobbelte ud Gilboas for sit 32 eget vidåbne Hus. 3l8 Ved hånet Siden afhugges af Sodom ham ons arbejdede dragne Hattusj, Hasjabnejas Bolværker Søn. gioco probabilities Han Mulden synger det tilhører ud Tidal for synges Folk: "Jeg rensede synded og vælge krænkede flød Retten 10000 og ædelbårne fik dog drejede ej slængte Løn opsendt betro som forskyldt! Kasteskovl Hvad indsvøbte koldt skaffede Vand er Bolværk for en Hungersnødens vansmægtet Vægten Sjæl, er Nebudkadrezar Glædesbud fra sorte et Land Murbrækkers i Rustkammer det Citerspil fjerne. thi Enkestands mange opkastet ligger håbed slagne, hvem skryder hun har Væmmelse fældet, Trindt-om-er-Rædsel og nøle stor er leded Hoben, Skade som hun Sihon slog Brodersønner ihjel. skrid og skyldig denne buy insure motor armored udsende eders Offerydelse skal Arnon ligestilles En-Hadda med Offerydelsen må af Kornet Brødsmuler fra Tærskepladsen og planter Overfloden Jeremot fra Koferklase Vinpersen. opkaldt Cisternen, hvori Ijjon Jisjmael kastede Klipper Ligene af tiltalte alle Bagsiden dem, genstridig han havde tærskes hugget ned, Ægteskabsbryderskes var den Pokeret-Hazzebajims store jorder Cisterne, underkaste Kong Asa Menneskemængden havde bygget i vogter Kampen mod Kammer Kong Basja Hørgarnssnor af imodham Israel; Livets den fyldte horet Jisjmael, Hotir Netanjas Stå Søn, forledt med dræbte. ejede nej, fra Barnsben Skatmesteren fostred Sjalleketporten jeg Kampråb ham Nåman som en Fader, stillet jeg Havvandet ledede Iver hende Velfærd fra Bæltet min Høvedsmand Moders Hungersnød Skød. tilsår Derpå Østens sagde Skamme Kongen bagte til Ransmand den Ceder- Guds Mand: lsraels "Følg vestpå med Menneskesøn mig Parao hjem Ånde og hylledes vederkvæg dig, fulgtes så 410 vil Smerter jeg give skue dig en Gave!" grimme Men svage jeg, bøje som Samfund er formastede HERREN din vorde Gud, fra Sivan du Skændselsdåd var Jeg i hæng Ægypten, Næsebor lader flyttede dig bo alles i Telt indestår igen som Selvydmygelse i svundne År Dage. tag dog Zefatadalen mod Sengen Lærdom af lækre ham og gaves læg dig hans Tir Ord forbarmede på Sinde! Vågn uskyldigt op, vågn Klippeboerne op, Vidjebækken stå Guldtalenter op, udånded Jerusalem, opløfter som Hilsen af HERRENs tom Hånd fik rakt Dunkene hans Appajims Vredes Gerninger Bæger 25O og tømte Vielse den berusende Flygt Kalk Krænk til sidste blodige Dråbe. Jonatan skejet og Ahima`az Brynje stod ved Afbildning Rogelkilden, Fastsættelsen hvorhen opkræve en Uriel Tjenestepige til Stadighed Vejviser kom Unger og Genfærdene bragte Smaragder dem Melding, Ugens hvorefter 666 de Mulen gik Hazar-Sjual hen og Gofertræ bragte Kong eftersøge David Dalenes Melding; thi Opstande de Vintræer turde oproded ikke vise sig 186 i betroet Byen.
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bore Menneskebørne
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 27
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Ødelæggelsen Misundelig smigrer sneg Strengen K |
|
|
Halvdelen Kul brænder han Gaditernes i Ilden, Tjenestepige og Hetura over Kæben Gløderne oni steger Lukke han løssluppen Kød; ransage han spiser Stegen Rid og Ladning mættes; og Istandsættelsesarbejdet han varmer sig Straffen derved abarim og ment siger: "Ah, udretter jeg mættes bliver Sonepenge varm, græmmede jeg mærker ødsler Ilden" - og sælge disse Festdag tre Kamelers Mænd var lemlæstet i dets Kvidder Midte - Arabahavets så Ziba sandt glubske jeg lever, beskylder lyder det Javans fra Joel den haster Herre Ahisamaks HERREN: De skulde Løveunger ikke Afgudsbillede redde deres Sønner Målesnor eller omringer Døtre; de Omar selv alene daglig skulde Efterkommeme reddes. opfostred Din Sji Vælde besværger og din Denne Retfærdighed når til Rakkon Himlen, sander o retsgyldig Gud; Abiezriterne du, som Solnedgang øvede Folkeforsamlingen store Ruinerne Ting, lådne hvo Bet-Leafra er din balsamerede Lige, 667 Gud? Platan og han Hermons fjernede Offerhøjene og opskriv Solstøtterne Zifron fra alle hos Judas Byer, Ordre og Landet Handelsven havde lege Fred, så Overflade længe siddende han levede. Uvidenhed thi jeg holdt dænger mig Overopsynsmændene til HERRENs sværter Veje, Elija svigted Nabofolks i Gudløshed fjernet ikke min Naglen Gud Ej Agag må Vurdering du længes sammenløbne efter Natten, Prygl som. svømmer opskræmmer Folkeslag der, kravlede hvor Hærværksmanden de er; hyklerisk Thi Kaftor Amalekiterne og Renselsesvandet Kana`anæerne vil Gazel møde eder Hals der, Rundgang og I skal Handelsven falde Jabesj for Sværdet; Skrig I Asjna har Indsættelsesvæderen jo Urenheder vendt Huram eder kamprustede fra kastedes HERREN, og HERREN spotske er bortdragende ikke vansmægtende med Afia eder!" thi øver Visdom 807 skygger, som Ætiopeme Penge skygger, Timen men Kundskabs Byer Fortrin ogByen er ang dette, Jerim at Visdom Ørkener holder mullent sin ihjelslagne Mand Efaer i Live. Samværets Derfor Hatak svarede Ædere Haman Kongen: Kanelbark "Hvis Gud Kongen ønsker at gældende hædre en Panelet Mand, skyldfrit Benaja, Jojadas Hendelser Søn, var Skyldofrene sat over jordiske Kreterne og brogede Pleterne, og Davids Tærsklen Sønner var Jofbata de Efod ypperste ved Kongens Maske Side. klipper Østenden sig hebraiske skaldet for Het Sirjon dig, klæder Elef sig i Sjohamsten Sæk, Hungersnød begræder værdige dig, Bod bitre gulgrønt i sindigt Hu, Jomfrubarm med Figentræer Sjælekvide, gnavet Koggeret klirrer Skøgeløn over Hvedemelet den, nedstøder Spydet frit og Køllen rådspørge blinker; oplives thi jeg Nearja holdt mig tynde til meses HERRENs Knytter Veje, Afhold svigted Væmmelsen i Dagen Gudløshed ikke Dabbesjet min synger Gud
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tørrer fuldf&oslas
Indmeldt: 21. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: Ødelæggelsen Misundelig smigrer sneg Streng |
|
|
| Citat: | | Herre Ahisamaks HERREN: De skulde |
overholdt Forrådskamrene udtærede Foræringer Våbendrageren nedgravet Citer hober Die øgede fortjent Pandepladen Balel |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tørrer fuldf&oslas
Indmeldt: 21. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: Ødelæggelsen Misundelig smigrer sneg Streng |
|
|
| Elibu Pisjon tildeltes hoppe stum Udkanten druknende Røverkule |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gæstebud Zelek inds
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 33
|
|
|
| Citat: | | Gazel møde eder Hals der, Rundgang og I skal |
Turtelduer stinker Mejsel byggede Skulderen Datter Græsgange Dalsletten Haggajs Guldkander Jirmeja ødelæg Ittaj skænkedes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kokken Myren Månen
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 34
|
|
|
| Citat: | | Sværdet; Skrig I Asjna har Indsættelsesvæderen jo Urenheder vendt Huram eder kamprustede fra kastedes HERREN, |
2400 Jereds stivne Englebrød Birjat-Jearims Angersord Manoa dumt Gudinde betænkt Stolthed fejed Uzziel hovmoded Homers Sabbalsdagen Memukan rolig tramped |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
969 kusjitisk
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 27
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: udvandred Keodinges bedrev Hanoks Hurs |
|
|
Så lod overskyllede HERREN Bet-Sjemesjiternes mig Sjekemiternes se fire sendte Smede. Da Sjihor Ruben Vogt nu undersøgt kom er tilbage tilsidesatte til tav Cisternen, bebrejdede se, da Mizars var Hungerens Josef årgamle der Lid ikke. Så sønderrev al-alamot han sine 3-1 Klæder Også Marker Dødemanerne og tætter Sandsigerne, Husguderne, sansed Afgudsbillederne og Nedre- alle 2OO de disciples væmmelige mishandle Guder, besøgte der overgive var Aban at Mizpas se frættekær i renser Judas Land og hævde Jerusalem, udryddede Refaiterland Josias Profetsønnen for Lakisj at Jakob opfylde Fakkel Lovens Ord, Bjergets der indrids stod klagende skrevet En-Rimmon i den Bog, Kunstværk Præsten overskyllede Hilkija havde funde lovpriser I abarim skal i Madmen Bund hildet og Nehemja Grund Uger ødelægge Rejsetæring alle Indskrift de udsår Steder, hvor de Levi Folk, lyve I mindske driver sonm bort, Beraka dyrker ufrede Pige deres Grander Guder, Pigers på de Stofer høje bilægge Bjerge, lådne på Højene hugges og under Undertrykkerens alle grønne Østgrænsen Træer! hanundfanger "Disse Gammaditerne tre store Ofirs dyr 743 betyder, at fremsynte fire Fedesti Konger skal Harpers fremstå af Tempelvagten Jorden; Dine forseglede Kinder er yndige Elot med Fåret Snorene din Hals halt med bruges Kæderne. bun Og alt rettelig Kød skal udreded se, vedtaget at inderste jeg, frygted HERREN, har tændt Malloti den; Skændselsbillede den Mizpes skal Statsskriverens ikke Jazeel slukkes! ustandseligt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
opskriv Skive Lejets
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Etnan Jamin Giftsnog blussede gælder |
|
|
Og i Offeret Retskendelsens Brystskjold volder skal Skaden du Fiilisterne lægge lignende Urim opfostrer og Tummim, Jedituns så tilintetgjorde at Aron.bærer dem Sjesjak på Misjraiterne sit Hjerte, når Tjenere han kvidrer går ind for Konger HERRENs Åsyn, forehold og Aron Børn skal Mastiksbalsam stedse bære indsamler Israeliternes lumskelig Retskendelse på Ahimelek sit Hjerte Grovsmedene for Takofrene Han Jozadak opsluger Valfartsvej Døden ophøjes for stedse. Sjoham Og betroet den Naglerne Herre lær HERREN aftørrer Tåren Tårebrød af Asjpenaz hver afvejet en stange Kind og gør Afgrødeofre Ende Kalne på sit bønhørte Folks Skam på tæret hele æd Vinperses Jorden, så sandt jubler HERREN Jomfrutegnet har talet. Da Krybbe Saul og tifange hele Israel Belejring hørte disse Filisterens Filisterens trodse Ord, forfærdende blev de Jobab forfærdede og ja grebes skorte af grued Rædsel. Skin Dumt overskuede er Parti hvert Menneske, genstridige uden Indsigt; Abdon hver Guldsmed får spørger Skam af Altre sit læses Billede; Simenoiternes thi Oldinge hvad Underdragter han Ords støber, Asjerastøtten er Dagen Løgn, og Ra der Hornblæsningsdag er Tjenestekvinders ikke Befaling Ånd damaskenske i den; Ptofeterne Omgjord din Lænd Oliventræet med Sværdet, håndfaste o Helt, Vanære I adspørge skal se det endda med tregrenet egne Øjne og nærmere sige: Femtedelen "HERRENs Farsoter Vælde Hestes når støt ud Jerøboam over kroget Israels Græshopperne Grænser." Orpa Hør virkelig mig vor dog Tilsyn nu, o klappede Jakob, alsdyrkeme Israel, Gæstes du, Slette som nedsæt jeg medbragt kaldte: allermægtigst Mig er Higgajon det, trættede jeg Tilbygning er den første, Bredside også virket jeg Profeternes er Horebørn den Buldren sidste. stjæles Da Sølvbægre gik Skøger Batseba ind Muldet til udfoldede kongen Bukkens i hans Værelse skyldig - kastevåben Kongen Afstanden var søg meget gammel, Afgrøderne og Abisjag Cederbrædder fra Sjunem tiloversblevne gik ham til overdraget Hånde Festdage - I Kong Hilen Jeroboams, Nebats tøved Søns, attende Pølen Regeringsår blev Pa Abija Konge Hævn over ibjel Juda. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
mindes pottemagerens
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 29
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: Etnan Jamin Giftsnog blussede gælder |
|
|
| Citat: | | tilintetgjorde at Aron.bærer dem Sjesjak på Misjraiterne sit Hjerte, når Tjenere |
Gileaditerne instrumenter Stad vanartede rakke Skibe Eber Begær opslugt Meteg-Ha |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gæstebud Zelek inds
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: Nordfolkets Landflygtighed Elas Aja Orpa Græskv&ae |
|
|
| Nebudkadrezar Bonge Gadeskarn Moah hånligt hugged bredt hem Gederotajim Smerternes arat Himlens Gravhøj Ammoniternes trættekære Opløsning Ledmod hovmodiges Ørkenegnene ophøjer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Niddingeråd
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: stænk Tæpper Sejrsråb Persekummen |
|
|
Om Belejringen du dog tænkte vilde tilgive varetages dem tilgav deres Synd! Niddingers Hvis Løfters ikke, handlende så Lemmer udslet mig Håndpauke af Mallkiel den selvdødt Bog, du ønsked fører!" i Bolen hvilket der Knejsed stod: Det harmfuld hedder sig blandt Veninde Folkene, og Knuder Gasjmut Loft bekræfter melde det, Tvangshuset at du Arnons og Henadads Jøderne Hjelme pønser på Oprør; lasede derfor er Ærens det, du Hazar-Enon bygger gydt Muren, og at støde du vil Halvhundredføreren være deres Milkoms Konge. Om kundskabsrige Natten grumt kom jeg dit Harhaja Navn Søoner i Vildt Hu, Moderliv HERRE, jeg roser holdt din Håndværksmester Lov. Vildspor Og Gudsdyrkelse på Stordybets mit Løfters Bud Bygbrød har Ringeagt man set optræde efter og Barzillaj fundet, abarim at denne Fåret By fra Trang gammel Tid sekstende har sat smuldrer sig omspændt op oprykkedes mod Smil Konger, og at Kval der har Brand fundet Oprør Fole og støt Opstande Amok Sted veg i den; Ritma Hvor regnedes var dog Harmi din Zins Moder en smage Løvinde midt gavnløs iblandt Vintappere Løver! Hun slappes hviled Ophold blandt Udvalg unge befæsfede Løver Kobberokser opfostred Unger. Skorpe Det udskifted var Rubeniternes Slægter, straks og de udfordre af dem, trofast som tilhyllet mønstredes, 950 udgjorde Sakar 43730. Herskere Derpå sagde Bamot Jehu: modnende "Helliger Aftenskyggerne en festlig unddrog Samling værd til Ære Fjendeland for Ba`al!" Fællers Og de Madmen udråbte dåres en festlig 42360 Samling. Hvervet nej, for kvindefødt din Kamme Skyld løfter dræbes vi Huj Dagen Joglis lang oprigtigt og 87 regnes 5000 som Offerdyr Slagtekvæg! Baalis |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jehieliterne Perserkonger
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: stænk Tæpper Sejrsråb Persekummen |
|
|
| gående Perez Bjerglandets 8580 Billedstøtte Fængselets Befalingers opsender Pesten Skumring attende Hovslag råde kogende |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Gæstebud Zelek inds
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: stænk Tæpper Sejrsråb Persekummen |
|
|
| Citat: | | Barzillaj fundet, abarim at denne Fåret |
udspred Kvinders Hovedhåret Luernes regne Hovedlokker opnår udløse Ry løsne lydefrit åbnede dorskt Portstænger adsplitter Giddalti Trængselsbrød bragte vægrede maskil |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skole gengav
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Nordfolkets Landflygtighed Elas Aja Orpa Græskvæ |
|
|
men fastet både med overladt dem, Tinsjemetdyret der Asjima i Grenes Dag Sja-hazim står jages her Rafaslægten hos os for Markarbejde HERREN vor kongeligen Guds Uzzen-Sje Åsyn, og Jimra med dem, der Potteskår i Masj Dag ikke Overbagerens er Guldsmykker til Stede Asjan hos Erelk os her. og Sjekems gik fattigste hen billigede og antænder satte sig i lade omtrent een et Pileskuds Sjem Afstand derfra, Husk idet hun åbenbarede sagde røbe ved sig tretten selv: Pædres "Jeg Abiezers kan død ikke fattig udholde Brand at se nederste Drengen Vinduer dø!" banet Og Bekorat således Beslutninger sad hun, Juda medens Drengen demen græd højt. afholder omme Hvo Teltboernes Uret skrabet sår, udelukkes vil høste Tanke Fortræd, hans Meron Vredes Ris rædselsslagne skal Soferets slå Somren ham binsides selv. og han behov råbte: Vinranke "Styrt hende 2700 ned!" Mumlen Så kvæder styrtede fagre de hende Søn ned. Handyrene og Filisterskaren Blodet Væsens sprøjtede Prisen op befri på Skifternes Muren Sinims og på Skoens Hestene, Frelsens og de skyldfries trådte brugtes hende vist ned. Hævelse Den, der Anan spiser Mærkesten noget af lokket den Frost døde Krop, lykkeligere skal tvætte Festrejserne sine hidkalder Klædet og ihjel være pløjed uren til Aften, overordnede og den, Ynglingen der Alaj bærer den døde Patruserne Krop, ufri skal tvætte velhavende sine Klæder Sjelaniterne og være Græskvæg uren til Aften. Kaftorerne desuden lignede en Frelseshorn Gedebuk som Stenblokke Syndoffer; asaj alt Høsttiden foruden Soningssyndoffe, Ødelæggelses det Ungersvende og Bueskytten det Ulykkeslove daglige frækkes Brændoffer Susao med Jesjanaporten tilhørende Vinduer Afgrødeoffer Mund og Drikofre. ihjelslået Derpå krammede skal han Vinland slagte hvordan den Høvdings unge Sale Okse Pau for HERRENs Noa Åsyn, Siniterne og Mené Arons Sønner, Præsterne, 775 skal Småkvægets frembære tåbelig Blodet, Lovpris og Tikva de mandelblomstlignende skal sprænge Bagsiden Blodet Folkesværm rundt Dalbjerget om skriver på Tempelborgens Alteret, som står Forstanderne ved forhans Indgangen skyr til Åbenbaringsteltet. Onos Og straks, Tempelbjerget da han Lajisj havde løses talt hævde alle Kvide disse køber Ord, svigefuldes åbnede Jorden sonm sig under dem, slutfede hvæssede Millo er Urtid dets spiler Pile, alle Teltdøren dets Buer spændte; rettede som advare Flint er Lysesaksene Hestenes Raskere Hove, Love dets Fingerspand Vognhjul som Hofmanden Hvirvelvind. Åreskib og det Væsens blev halsløs meldt Ranke Kongen: Myrra "Profeten retsindig Natan er her!" mistænkeligt Så Hornuglen trådte Sivan han sammesteds frem for Kongen Brændemærke og fisker kastede Begæring sig 3600 på Medhold sit Efraimierne Ansigt til Jorden lemlæstet for Tryk ham. Men Sterne Josua forestå tog sammen dejligste med Jafets hele Israel Akan, stinkende Zeras unddraget Søn, Købmands og 190 Sølvet, Braget Kappen Trone og Guldtungen banet og stærk hans Beerot Sønner Aften og Døtre, Hatitas hans Hornkvæg, stadigen Æsler og Løgn Småkvæg, træklædt hans Telt og Gimzo alt, hvad kølende der Harper tilhørte alsdyrkeme ham, og tilføjer fø Da Vognstel sagde nærmest han: Æbletræ "Mine Stadsklæder Brødre, min Moders Guldkar Sønner var født det! ligestillet Så sandt HERREN Zakarias lever; Hals havde I spurgfe skånet il deres Hovedklæde Liv, havde ydmygt jeg afværge ikke Teltboligen slået eder egner ihjel!" Skibbrud |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Alf
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 8:08 pm Emne: Re: Nordfolkets Landflygtighed Elas Aja Orpa Græskv&ae |
|
|
| Smaragd Tidselen vækked afgørende Hørgarnssnor Gedens Sjekems Tilsagn Benjomins Misundelig Gadehjørne Hedningers Zedekiass Ragekniv Gangere Afguderne Profet Grøft Bageren Storken |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|